Tangodown.nl

Volledige versie: Ghost Recon Wildlands
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
Core i5 4670K, 8GB ram en Ati HD7870XT Jokercard 2GB.

Dat YouTube kanaal is best wel vet trouwens, veel toffe tactical missies van Wildlands
(24-02-2017 12:58 PM)NyteMyre schreef: [ -> ]@Zoog, wat zijn jouw specs?
Update: ik heb wat settings aangepast, hij stond namelijk op 'auto' settings die standaard waren ingesteld. Nu over de limieten van m'n grafische kaart memory heen 'geforceerd', en ziet er verdomd goed uit. Zit op de 30+fps (benchmark tussen 26 -38 fps), rond de 30fps ben ik gewend, heb toch altijd vsync aan.

Settings zoals ik ze nu heb:

Antialiasing=temporal AA (max setting)
Ambient collusion=HBAO+ (max setting)
Draw distance=medium
Level of detail=high
Texture quality=medium
Anisotropic filtering=16 (max setting)
Shadow quality=high
Terrain quality=low
Vegetation quality=high
High quality DOF=on
God rays=on
Lens Flare=on
Long range shadows=on

Heb ook de Sharpness een stuk verhoogd (75%) in video settings voor een crispy look.
Ik vind het wel een erg vet spel hoor. Heb nu iets van 7 uur in SP gespeeld, zit geloof ik op 6% van de storyline / taking down the cartel voortgang. Het heeft echt wel veel Ghost Recon elementen. Vooral de vrijheid die je hebt om een objective te benaderen, hoog vanuit de bergen, frontale aanval met een heli, op lang afstand iedereen stealth uitschakelen met een sniper, infiltreren etc. Je bent echt helemaal vrij om het aan te pakken zoals je wilt.

En als je de HUD zoveel mogelijk uitschakeld gaat de immersion ook een stuk omhoog. Ik heb nu nog wel (tijdelijk) de objective info ingeschakeld links bovenin en de weapon/key tooltips aan staan, dus het is nog wel een beetje cluttered. Maar zodra ik overal aan gewend ben zet ik dat ook gewoon uit, behalve misschien de weapon info zodat je weet of je single/auto enz schiet.

Vind trouwens de prone animatie ook erg goed, je kunt 360 graden draaien als je prone ligt, en zo alle kanten beschieten (zie bijv. de screen met dat voertuig wat aankomt rijden in de nacht).

Ik heb hem gepreorderd Smile

Nog een paar screenies van vanmiddag:

[Afbeelding: 5Hvd0dc.jpg]
[Afbeelding: bAc0NGv.jpg]
[Afbeelding: 6YlvCrp.jpg]
[Afbeelding: EsPgDCp.jpg]
[Afbeelding: vPHoNUy.jpg]
[Afbeelding: u0Dr9Gf.jpg]
[Afbeelding: GXQZSSo.jpg]
[Afbeelding: mOyEZDp.jpg]
[Afbeelding: TkEVjBL.jpg]
[Afbeelding: J270Ik0.jpg]
[Afbeelding: vqGGyE9.jpg]
[Afbeelding: jHLeC9T.jpg]
[Afbeelding: B7wtW3T.jpg]
[Afbeelding: NGHIMuC.jpg]
[Afbeelding: 1vmFsIu.jpg]
nice preorder, dan kan ubisoft nu stoppen met de ontwikkeling van de game
(27-02-2017 01:15 PM)Grasmat schreef: [ -> ]nice preorder, dan kan ubisoft nu stoppen met de ontwikkeling van de game
Ik denk dat ze daar sowieso al mee gestopt zijn, want in 8 dagen voor release ga je niet heel veel meer doen als je het nog wilt bug testen Tongue2
Bij mij wilde hij niet eens installeren, dus ik denk dat ik het oversla.
Jammer Nyte, ik lees meer verhalen over technische issues voor sommigen Sad

Ben nog steeds positief verrast, beste beschrijving waar ik op kan komen is Ghost Recon meets Apex Protocol meets Metal Gear Solid V in een toegankelijk "hop in hop out" jasje. Wie weet later ooit is, maar genoeg mensen vinden het ook niks uiteraard Smile
Jow,

ik haf ook het knopje gevonden om alle markers en popup vensters uit te zetten en dan de game op het meest moeilijke te zetten. Dan opeens is het een mega tof spel!! heerlijk rustig aan doen, kijken en sneaken. heerlijk!!

ik zit nog wel te zoeken naar rustige spelers. Die gasten in het filmpje blijven ook echt rustig. heerlijk als niemand ineens voluit gaat.

ik heb hem gevonden voor 49 euro op kingpuin? heb je hem ergens goedkoper kunnen vinden? wil hem wel hebben!!

red,yellow,green,
djlex

(24-02-2017 11:24 AM)zoog schreef: [ -> ]geen enemy markers trouwens (beter!). Denk een HUD instelling?

Ja vet hè Lex! Ik wil hem ook tactisch en rustig spelen, alleen coop is voor mij nu wat lastiger omdat we een kleintje hebben en je dan regelmatig ff op Escape moet kunnen rammen om even iets te doen. Dus denk dat ik af en toe wel wat missies coop kan doen, maar voorlopig geen lange sessies (maar man wat zou ik graag een zondag 12 uur lang willen knallen!! Biggrin).

Bij http://www.gamesplanet.com was de preorder €37. Hij is nu iets omhoog gegaan naar €39. Daar heb ik een preorder staan, is een officiële reseller.
okay super!! en gefeliciteerd met de kleine!!

ach, ik heb alle tijd hoor als je dan ff pauze neemt. Dan schenk ik mijn cognac even bij. ^_^

top, zal hem via die site bestellen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
Koppelingen