Tangodown.nl

Volledige versie: Errors, arma2 launcher
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
Als ik ARMA2 launcher gebruik en start krijg ik eerst deze error.

Dutch_pack requires addon CAWheeled_ACR

en dan laad die de game and krijg ik een error als ik in het menu zit en dat is deze.

No entry 'bin\config.bin/cfgvehicles/T810Repair_ACR.scope'

En als ik de server probeer te joinen zegt die dat mijn versie verouderd is ofzo, hoe moet ik dit updaten.

Mijn arma zit op steam
Heb je deze mods handmatig gedownload of via een programm (bijv. Six updater of Play with six).

Als je deze handmatig heb gedownload moet je even de nieuwere files downloaden en op de zelfde plek neerzetten.

Mocht je de mods via Six updater of Play withSix gedownload hebben, even die programma opstarten en download die meteen de nieuwste files. Smile

Mocht je nog geen six updater hebben, kan ik deze aanraden. Op onze wiki staat een tutorial hoe je het beste de mods kunt downloaden.
http://www.tangodown.nl/wiki/index.php?t..._Tangodown
je moet multiplayer ACR lite downloaden vanaf arma2.com
daar refereert de foutmelding naar.
Inderdaad. Als je ACR DLC (Army of Czech Republic) niet hebt moet je de lite versie patch ervan installeren (weet niet of die patch ook met de Steam versie werkt): http://www.arma2.com/index.php?option=co...e-&lang=en

Mocht je wel de ACR DLC hebben, dan moet je in Arma Launcher "ACR" als mod toevoegen in je modlijst.

[Afbeelding: QRvwYEG.jpg]
Ik heb alle mods via sixupdater geinstalleerd.
Alleen ik snap niet waarom het zegt dat mijn arma 2 versie is verouderd, hoe update ik dit?
precies zoals we zeggen. doordat je die ACR installeerd brengt hij je Arma2 up-to-date
(25-07-2013 06:36 PM)Leo. schreef: [ -> ]Ik heb alle mods via sixupdater geinstalleerd.
ACR is geen mod. Het is een DLC expansion Smile
Als je tijd hebt kom dan even op Teamspeak, er zijn altijd mensen die je willen helpen. Vandaag zijn we bezig met Marc en het gaat stukken vlotter als je met elkaar spreekt dan dat je het via een forum regelt.
Bij mij werkt ACR alleen als ik het mee laadt als mod.
Dus probeer eens de foldernaam te veranderen @ACR, grote kans dat dit dan opgelost is.
Foldernaam hoef je niet te wijzigen, je kunt ook gewoon de folder "acr" inladen (als je de DLC hebt uiteraard). De @ ervoor is niet verplicht, maar een afgesproken conventie Smile (weet namelijk niet of de DLC naar de knoppen gaat als je de foldernaam aanpast, vandaar..)
Pagina's: 1 2
Koppelingen